Dit is het weblog van Ferdinand Vroom. http://www.ferdinandvroom.nl

Website van Les Patrons Cuisiniers gedefaced!

| zaterdag, juni 04, 2005
Vorige week zondag was ik opzoek naar informatie over een restaurant en wilde dat doen via de website van Les Patrons Cuisiniers, een culinair samenwerkingsverband.
De homepage zag er wat anders uit dan ik had verwacht:



Interessant!
Dus ik bekeek de source en heb de gegevens over het domain opgevraagd bij de SIDN.
De website wordt gehost door WideXS en uit de source kon geconcludeerd worden dat er ook andere sites van WideXS gehackt waren.
Daarom heb ik een email naar de eigenaar van de website en naar WideXS gestuurd.
Alleen van de eigenaar van de website heb ik een dankbare reactie ontvangen omdat ze nog niet wist dat de website gedefaced was.
WideXS zal het wel niet aan de grote klok willen hangen...

Geen opmerkingen: