Dit is het weblog van Ferdinand Vroom. http://www.ferdinandvroom.nl

LotuSphere 2006

| vrijdag, januari 20, 2006
Dit jaar nogal laat besloten om toch naar de LotuSphere in Orlando te gaan.
Gelukkig kan ik logeren bij de Appligate crew, dus dat scheelt weer een hotel.
Ik ga een dag eerder als de anderen omdat de Martinair vlucht op zaterdag vol zit.
Dat geeft me meteen de mogelijkheid om zaterdag al de Premium Outlet Store te overvallen...

Dit jaar wil ik me focussen op de volgende onderwerpen:
- Security
- Avaiability
- WebSphere/Portal/Domino intergratie

Ik zal proberen hier iedere dag een verslag te posten van de sessies die ik gevolgd heb.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Ferdinand,

Leuk om weer een bijdrage in je weblog te lezen. Dus toch weer naar de LotuSphere! Veel plezier daar.
groet, Martijn